دانلود آهنگ فرزاد میلانی به نام مترسک

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ فرزاد میلانی به نام مترسک +متن آهنگ

دانلود

 

دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 320  حجم : 7.70 مگابایت

دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 128  حجم : 2.87 مگابایت

 

 __________________________

متن آهنگ

 

فرق من بایه مترسک چیه ای مردم دنیا

هردو پوشالی وخالی هر دومون تنهای تنها

پای اون تو خاک باغه پای من توگل تقدیر

اون لباسش شده کهنه من میشه رخت تنم پیر

اون میخواد بخنده اما لبی روی صورتش نیست

من که لب دارم و صورت شده چشمای دلم خیس

اون پر از عشق دویدن من پر از میل سکونم

سرنوشتمون یه جوره نمیتونه نمیتونم

کسی نیس دلش به حال ما مترسکا بسوزه

تن پاره پارمونو با نوازشش بدوزه

جز پرنده ها به پامون هیچکسی بلند نمیشه

اخه از ما مث مرده نفسی بلند نمیشه

با کسی کاری نداریم حتی اون کلاغ نامرد

اونی که دشنه ی دردو توی سینمون فرو کرد

تو که با دستای خونی روبروی من من نشستی

نشو دلگیر که تو تنها یه مترسکو شکستی

یه مترسک که فقط یه رخت کهنس به صلیب

یه مترسک که نداد حتی کلاغا رو فریب

فرق من بایه مترسک چیه ای اهل زمین

دلی که سینمو سنگینمیکنه فقط همین

 ________________________

 

 

نظر یادتون نره!


نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت21:27---13 شهريور 1393
محدثه محدثه

محدثه
ساعت21:27---13 شهريور 1393
محدثه محدثه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ، Download ، عکــــــس ایرانــــی و خارجــــی ، برنامه آپدیت ، فیلــــــم ایرانــــی و خارجــــی ، موزیکــــــ بــــا کــــلام و بــــی کــــلام ، ،


برچسبها:
نوشته شده در پنج شنبه 13 شهريور 1397برچسب:آهنگ ,مترسک ,فرزاد میلانی, دانلود , متن آهنگ,FARZAD ,MILANI,ساعت 16:17 توسط سارا بهرامی|



قالب ساز آنلاین